Fail

image

Värre än vanligt…

Igår hade jag ju tänkt att jag idag skulle gå upp ungefär en halvtimme tidigare än vanligt för att hinna fixa till mig med lite mer än bara mascara. Det blev inte så.

När jag skulle lägga mig och sova frågade sambon om vi skulle titta på Simpsons. Hur kan man tacka nej till det liksom? Så vi låg i sängen med datorn i knät och tittade på Simpsons (helt lagligt till och med). Sen var klockan helt plötsligt tio över tolv. Det resulterade i att jag inte somnade förrän vid halv ett. När klockan ringde en halvtimme tidigare än vanligt på morgonen var jag inte så sugen på att gå upp. Jag bestämde mig för att snooza en halvtimme istället.

Med andra ord ser jag värre ut än vanligt idag…

Kommentera

