Alldeles vitt

Sitter på tåget och utanför fönstret är allting alldeles vitt utav frosten. Känns inte som att det kommer dröja länge innan vi får snö…

Idag blir det en ny förskola, jag har fått en vägbeskrivning dit så borde hitta. Kommer dock komma lite sent, delvis för att tåget är lite sent och delvis för att jag skulle haft 19 min på mig redan innan. Och nu stannade vi mitt ute i skogen. Till vänster om mig är det en liten skidbacke. Tänka sig.

Bara en liten uppdatering angående glasögonen (för att förklara hur det är att ha på sig dem): det är som att titta på en HD-tv istället för en gammal vanlig sak.

Kommentera

