Glömde visst…

Okej, jag glömde bort att jag skulle skriva när jag satt på bussen hem. Jag var trött. Godkänd ursäkt.

I alla fall, det jag tänkte skriva lite om är att jag förhoppningsvis (håll tummar och tår) kan sluta jobba i kga snart! Inget fast jobb eller så, men har kommit med i Kils vikariebank. Med lite (väldigt mycket) tur får jag förhoppningsvis tillräckligt med jobb där för att slippa pendlingen till kga! Kil ligger ju faktiskt mycket närmare, tar bara en kvart med tåg mellan Karlstad och Kil. Det känns mer överkomligt att pendla när det är sån liten stund varje dag.

I övrigt har jag ännu en kväll för mig själv. Sambon åkte till kga då han jobbar imorgon. Problemet idag är bara att vi bestämde oss för att sluta äta snask i måndags, så jag har inget att festa på. Ja, utöver några sockerfria halstabletter och lite light-julmust. Känns väl sådär. Jag som gillar att ‘passa på’ när sambon är borta och nu kan jag inte det. Stackars mig…

Kommentera

