Dåligt uppdaterat

Jag har varit rätt dålig på att skriva de senaste dagarna, men det beror väl mest på att det har varit lov och helg. Det blir lite dåligt med inlägg då.

Idag var jag inte bokad så jag trodde inte att jag skulle få något jobb. Tio över åtta fick jag ett sms med förfrågan att jobba 11.15-15.00. Det tog verkligen emot, men till slut tackade jag ja. En riktigt kass tid, inte ens fyra timmar, men vad ska man göra? Jobb är ändå jobb.

Trots att det är en kort jobbdag försvinner hela dagen ändå. Bussen in till stan gick tio i nio, sen bussen in till kga kvart över nio. Även om jag inte jobbar nåt på förmiddagen så är den ändå förlorad. Kan ju inte göra mycket här på bussen. Sen kommer jag inte vara hemma förrän kring halv sex ikväll.

Är hemifrån nästan nio timmar för att jobba mindre än fyra timmar. Ni anar inte vad gärna jag vill ha ett jobb närmare (helst i) Karlstad…

Kommentera

