Deprimerande

Jag har länge varit väldigt torr runt mitt ena öga, var även några dagar alldeles svullen kring det. Till slut hittade jag en salva som fungerade jättebra, jag slutade vara torr!

Jag började nyligen tänka att jag äntligen kan börja sminka mig igen. Jag har sminkat mig två gånger sen dess. Senast var igår.

Idag vaknade jag upp och var svullen kring ögat igen!

Det var visserligen några dagar sen jag smörjde mig sist, men trodde ju att jag inte skulle behöva göra det mer eftersom ögat blivit bra! Nu har jag preppat med bra salva, ögondroppar mot allergi och allergitablett. Om det fungerar tänker jag se till att göra ett allergitest.

Snälla fungera…

Jag är så trött på mitt j*vla skitöga! ><

Kommentera

