Trött fröken

Jag var lite dum igår. Jag började titta på en film på fyran som började 21, vilket innebär att den inte var slut förrän vid 23.40. Då jag går upp 5 på morgonen borde jag gå och lägga mig vid tio-tiden. Det blev inte riktigt så.

Sen sov jag jättedåligt också. Vaknade flera gånger och låg och väntade på att klockan skulle ringa. Till slut tittade jag på klockan och insåg att det var rätt lång tid kvar innan jag skulle upp.

Dessa två saker i kombination har resulterat i att jag är jättetrött. Och med jättetrött menar jag också jättetrött. Så först blir det frukost här på bussen, sen ska jag sova!

//Fröken Hink

Kommentera

