Dålig på att uppdatera

Jag har sovit rätt så dåligt de två senaste nätterna vilket har gjort att jag ägnat större delen av bussresorna åt att halvsova. Har helt enkelt inte orkat blogga då när jag har som mest tid för det, så då har det inte blivit av.

Hursom, jag tittade ju på Chicago i onsdagskväll och jag gillade den. Den var inte Moulin Rouge-bra, men bra. Sevärd så att säga.

I övrigt har det väl inte hänt så överdrivet mycket. Vi får se det händer något spännande under dagen.

//Fröken Hink

Kommentera

