Plötsligt händer det

Jag var iväg och handlade strax efter att jag kom hem från jobbet. Det första som mötte mig när jag kom in i affären var en hylla med dvd-filmer. Den första film mina ögon fick syn på var Chicago. Jag har tänkt se den filmen i ungefär 5 år, ända sedan vi gjorde en dans till musik från/inspirerad av just den filmen. Vi gjorde närmare bestämt en tolkning av denna scen:

Älskade den dansen, den var hur rolig som helst att dansa! Är antagligen favoriten bland de koreografier jag har dansat.

Om hela filmen är lika bra som just denna scen har jag en känsla av att jag kommer gilla den skarpt. Och nu är det dags att titta på den… Spännande!

//Fröken Hink

Kommentera

